چرا بیمه مسئولیت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

 

چرا «بیمه مسئولیت شخصی» مهمترین بیمه برای شهروندان آلمانی است؟

 

طبق قوانین قضایی آلمان هر فرد در برابر اقداماتی که انجام می دهد مسئول بوده و اگر این اقدامات منجر به وارد شدن خسارت به دیگران شود، موظف به پرداخت خسارت است. قانون این اجازه را می دهد که اگر شکایتی در این مورد انجام گرفت، فرد خاطی جریمه و در صورت ناتوانی در پرداخت آن، زندانی شود.

 

 

 


 

بیمه گران برای رفع نگرانی ها در این خصوص بیمه ای تحت عنوان «بیمه مسئولیت شخصی» ارائه کرده اند. این بیمه که آن را یکی از مهمترین بیمه های مورد نیاز هر شهروندی می دانند، طیف گسترده ای از خسارات مرتبط با فعالیت های اجتماعی را پوشش می دهد؛ خسارات ناشی از اقدامات فرد، اعضای خانواده و حیوانات خانگی و نیز اقدامات عمرانی زیر نظر وی.

 

 

 


تصور کنید با دوچرخه در حال حرکت هستید که به ناگاه با یک خودرو برخورد می کنید، یا در یک مهمانی بر اثر یک سهل انگاری گلدان گرانقیمت صاحبخانه را می شکنید، اینجا است که بیمه مسئولیت شخصی مطرح می شود. این بیمه به هنگامی که شما خسارتی را به دیگران وارد کرده و ناچار به پرداخت هزینه ناخواسته می شوید به کمکتان می آید. کارشناسان این نوع بیمه را که از خسارات اندک گرفته تا خسارات هنگفت را پوشش می دهد، بسیار توصیه می کنند.

 

 

 


از جمله مزایای بیمه مسئولیت شخصی این است که فرزندان نیز تا رسیدن به سن قانونی می توانند تحت پوشش بیمه والدین باشند. این امر خیال والدین را از شیطنت های کودکان که گاهی به شکسته شدن اشیاء و ایراد خسارت به اموال دیگران می شود، راحت می کند.


در آلمان میزان قرارداد بیمه مسئولیت شخصی از سالانه 50 یورو شروع می شود و بنا به موارد مورد نظر مشتری می تواند به صدها یورو در سال برسد. هر چند این نوع بیمه مانند بیمه خودرو اجباری نیست اما کارشناسان آن را برای جلوگیری از پرداخت هزینه های مادی و غیرمادی که ممکن است در زندگی روزمره افراد را تهدید کند، ضروی می دانند.




:: موضوعات مرتبط: بيمه مسئوليت , ,
:: برچسب‌ها: بیمه , کوثر , بیمه کوثر , بیمه ایران , بیمه مرکزی , سایت , وبلاگ , روزنامه , دانش روز , دانشجو , bimeh , bime , bime kowsar ,
:: بازدید از این مطلب : 1001
ن : روستایی
ت : 16 / 3 / 1396
.
مطالب مرتبط با این پست

موضوعات
دسته بندی محصولات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی